افتتاح داروخانه هلال احمر در لرستان

سی و هشتمین داروخانه هلال احمر کشور روز شنبه در خرم‌آباد مرکز استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور در آیین افتتاح داروخانه هلال احمر لرستان گفت: هدف داروخانه‌های هلال احمر در سراسر کشور انتفاعی و درآمدزایی نیست بلکه این مراکز حلقه واسطه در زمینه تحویل دارو‌های بین‌المللی، تامین دارو‌های کمیاب و تک نسخه می‌باشند.

فرید مرادیانی اظهار داشت: داروخانه هلال احمر استان لرستان سی و هشتمین داروخانه جمعیت هلال احمر در کشور است که طبق سیاست گذاری این جمعیت در هر یک از مراکز استان‌ها ایجاد می‌شوند.

وی افزود: اکنون یک استان در کشور داروخانه هلال احمر ندارد و چندین استان درگیر مشکلات مجوز دیگر می‌باشند که از وزیر بهداشت تقاضا داریم در این خصوص تسهیل لازم در امور ایجاد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

داروخانه جمعیت هلال‌احمر لرستان در مرکز شهر خرم آباد در مکانی به مساحت ۱۵۰ متر مربع با همکاری معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر لرستان راه اندازی شد.

این داروخانه به منظور توزیع دارو‌های کمیاب مورد نیاز برای ییماران خاص راه اندازی شد و تلاش می‌شود با فعالیت این مجموعه، تهیه این دارو‌ها تسهیل شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.