مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بیش از نیم میلیون مشترک در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در آیین افتتاح طرح گازرسانی دهستان برندق واقع در بخش خورش‌رستم خلخال گفت: در حال حاضر ۵۱۵ هزار و ۳۰۸ مشترک در بخش‌های خانگی ، تجاری و صنعتی استان و در مجموع ۲۹ شهر و ۱۳۸۰ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او   ارایه خدمات به بیش از نیم میلیون مشترک گاز طبیعی در استان را در گرو مساعی کارکنان، پیمانکاران و عوامل اجرایی این شرکت دانست و افزود: طی امسال ۴ هزار و ۱۸۸ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شده  که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۵ هزار ۳۰۸ مشترک رسیده است.

اسماعیلی گفت: از چهار هزار و ۱۸۸ مشترک جدید ۲ هزار و ۷۰۸ مشترک شهری و یک هزار و ۴۸۰ مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته‌اند که در مجموع شرکت گاز استان هم‌اکنون به بیش از ۳۷۶ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارائه می‌کند.

 او از تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستاهای مختلف در حال گازرسانی در آینده‌ای نزدیک خبرداد و اظهارکرد: پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اجرا  است و با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی ، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

اسماعیلی تصریح کرد: امسال تعداد یک هزار و ۵۹۷ عدد انشعاب گاز جدید نیز در استان نصب شده که در مجموع تعداد انشعابات نصب شده تاکنون به ۲۴۸ هزار و ۶۲۲ انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهارکرد: وصول مطالبات و پرداخت بموقع گاز بهاء توسط مشترکین موجباب تامین مالی پروژه‌ها و ارائه خدمات بهینه در استان خواهد شد و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم برد چرا که این مهم لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.