در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دستگیری قاضی قلابی در مقابل دادگاه

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که خود را قاضی خطاب و از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ هوشنگ کاکاوند رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در مقابل دادگاه‌ها، پس از تشکیل پرونده بررسی موضوع مورد رسیدگی کارآگاهان پایگاه هفتم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده دریافتیم که فردی خود را در مقابل دادگاه‌ها و دادسرا‌ها به شهروندان به عنوان قاضی معرفی می‌کرده و با مهر‌های تقلبی که در دست خود داشت، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کرد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت، ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، وی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

خرید و فروش دلارهای تقلبی در میدان فردوسی

سرهنگ کاکاوند درباره جزئیات پرونده بررسی شده دیگری گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت ۲ متهم در حوزه خرید و فروش دلار تقلبی و اخلال در بازار ارز، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در پی انجام تحقیقات مشخص شد که متهمان با فعالیت در بازار ارز واقع در میدان فردوسی اقدام به فروش دلار تقلبی به شهروندان می‌کنند که پس از بررسی‌های لازم هر دو متهم دستگیر و از آن‌ها ۱۴۳ بسته ۱۰۰ دلاری کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: یک باند ۴ نفره دیگر هم در بازار بزرگ تهران که اقدام به سرقت از مغازه‌ها کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند، از مخفیگاه متهمان تعداد دو دستگاه نیسان باری پوشاک قاچاق کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید

قاضی قلابی دیوان عدالت اداری بیش از یک میلیارد به جیب زد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
143 بسته 10هزار دلاري يعني حدود 20 ميليارد تومان111111؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار