ادعای تانکر تراکرز: دومین نفتکش، بندر ایران را به مقصد لبنان ترک کرد

پایگاه تانکر تراکرز در خبری مدعی حرکت دومین نفتکش حامل سوخت ایران به مقصد لبنان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری پایگاه «تانکر تراکرز» که تردد نفتکش‌ها را در جهان رصد می‌کند، مدعی حرکت دومین نفتکش حامل سوخت ایران به مقصد لبنان شد.

این پایگاه خبری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دومین نفتکش حامل سوخت ایران بندر را ترک کرده، اما ما همچنان منتظر مشاهده حرکت آن از ایران [به سمت لبنان]هستیم.

این پایگاه در ادامه نوشت: مشتریان (ما) در جریان سومین نفتکش شناسایی شده حامل سوخت ایران هم قرار گرفته‌اند.

ادعای پایگاه تانکر تراکرز در حالی مطرح شده است که شبکه «ال بی سی» لبنان ساعاتی پیش اعلام کرد ۲ کشتی حامل سوخت ایران برای لبنان که «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله خبر آن‌ها را رسانه‌ای کرد، اکنون در آستانه ورود به کانال سوئز و در حال حرکت به سمت آب‌های سرزمینی لبنان هستند.


بیشتر بخوانید: شبکه لبنانی: کشتی‌های حامل سوخت ایران برای لبنان در نزدیکی کانال سوئز هستند


این شبکه افزود: برخی مقصد این کشتی‌ها را بندر بانیاس سوریه می‌دانند، اما برخی طرف‌های ذی‌ربط می‌گویند که این کشتی‌ها به سوی بیروت درحال حرکت هستند.

ال بی سی لبنانی همچنین تاکید کرد که کشتی سوم کمک‌های نفتی ایران به لبنان که سید حسن نصرالله اخیرا از بارگیری آن خبر داد بین پنجم تا دهم سپتامبر (۱۴ تا ۱۰ شهریور) حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورای امسال در سخنانی اعلام کرده بود: از اینجا اعلام می‌دارم کشتی حامل مواد مورد نیاز تا ساعاتی دیگر از ایران به مقصد لبنان برای پایان بخشیدن به بحران سوخت راه می‌افتد. کشتی نخست ما که از ایران می‌آید، حامل مازوت است که اولویتی بارگیری می‌شود؛ زیرا با زندگی مردم مرتبط است و این کشتی و سایر کشتی‌های دیگر که می‌آیند، به سلامتی به مقصد خواهند رسید.از لحظه آغاز حرکت کشتی ایرانی، ما آن را به مثابه خاک لبنان در نظر خواهیم گرفت. ما ذلت مردم‌مان را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
چرا نمی گویید بنزین!؟ چرا نوشتید سوخت! این هست فرار رو به جلو. اون افرادی که کامنت گذاشتند و نوشتند مردم ما دهانشان از مغزشان بیشتر کار میکند! اگر خودت هم راننده بودی و نمیتوانستی خرج خانواده آن رو در بیاری و بعد ببینی حق تو و سوخت نو رو دارند هدیه میکنند ، اون موقع بهت میگفتم چقدر بهت زور می‌آمد! تو خودت مفت خور هستی و داری حقوق مفت برای کارهای الکی میگیری و دلت هم نمی سوزد ولی خیلی ها هستند تو مملکت که با این کارها مخالفند. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! تو این مملکت خیلی ها دارند بخاطر اقتصاد خراب نابود می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نفت رو هرجا دوس داشتین باید بفرستین با دوشرط.یا پولش برابر قیمتهای بین المللی باید پرداخت بشه.یا عوضش کالا یا اقلام وارد بشه.با اقتصاد ورشکسته لبنان مطمئنیم مجانی رفته.از جیب بیت المال برای ایدئولوژیتون خرج نکنید.خود دولت و شرکتهای لبناناز ترس احتمال ۵ درصدی تحریم سوخت وارد نکردن و تقاضاهم نکردن اونوقت ما... .جالبه اونا ۲ درصد هم ریسک نکردن ما ۵۰۰ درصد بخاطر اونا ریسک میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
ما هیج...ما نگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
رایگان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شما که اینوسط از قول این وآن گفتید خب واقعیت را خودتون بگید که چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مثلا هم واقعیت رو گفته چه کاری از دست تو برمیاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اییولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
پول هم بابت این نفت ها میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مشکل مردم عوام اینه که دهنشون بیشتر از مغزشون کار میکنه . مخصوصا مردم مملکت من که اکثریت خودشون رو توی تمام زمینه ها عقل کل میدونن و برای هر چیز ناشناخته ای ساعتها میتونن بحث کنند و نظر بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شما که عقل ت خوب کار میکنه بگو ببینیم این محموله ها پولی یا صلواتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خیر مجانی تا دل ایرانی ها بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
این نفتکشهارو تجار پولدار لبنانی خریدن نه دولت شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نفرت پراکنی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۲۱:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
معلومه که پولی در کار نیس.
France
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شما عوام نیستی برا ما توضیح بده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مشکل مردم مملکتت هیچ چیزی نمیدونن. دولت اعلام نمیکنه بابت این نفت آیا پولی دریافت می‌کنند یا نه. بعد احتمالا شما ایرانی نیستی. نفت رو مجانی تقدیم میکنیم. متوجه شدی چون لبنان در بحران هست و ایران به تمام کشورهایی که دچار بحران هستند وام بلاعوض میدهد مثل نفت ... حالا این کشور اگر عرب زبان باشه دگه نگو و نه بپرس نفت همراه با بنزین و گازوئیل میدهند. اگر یه کشور مثل افغانستان باشه نه میبینیم و نه میشنویم. خدا از سر آمریکا نگذره . مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل واقعا قربون امام برم اون دوران میگفت هر چه میکشیم از آمریکاست
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
مشکل مردم عوام فریبی شماست
آخرین اخبار