مرگ دردناک یک زن پس از ابتلای مجدد به کووید ۱۹

زنی که پیش از شناخته شدن کووید ۱۹ به آن مبتلا شده بود، با وجود دریافت دو دوز واکسن، براثر ابتلای دوباره به این ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از thesun؛ ماریون ۶۳ ساله، مادر ۵ فرزند که ۱۰ سال پیش پیوند ریه انجام داده بود، پس از ابتلای دوباره به کووید ۱۹ پس از ۱۷ روز قرنطینه، در ۱۶ آگوست در بیمارستان سنت پیتر جان خود را از دست داد.

شوهر او گری، تنها فردی بود که به دلیل محدودیت‎های کووید در بیمارستان می‌توانست در آخرین لحظات پیش همسرش باشد. گری به سوری لایو گفت: "در تمام بیماری‌های او ما توانسته‌ایم در کنارش باشیم و به او عشق مورد نیاز را بدهیم. اما این آخرین باری که نتوانستیم پیش او باشیم، او را از دست دادیم".

ماریون در سال ۲۰۱۰ پس از تشخیص بیماری انسدادی مزمن ریوی، پیوند ریه انجام داد. در آن زمان، او تنها ۱۹ روز را پس از عمل جراحی پیچیده در بیمارستان گذراند. پس از عمل ماریون، سیستم ایمنی او به دلیل دارو‌های سرکوب کننده سیستم ایمنی به میزان قابل توجهی آسیب دید.

مرگ دردناک یک زن پس از ابتلای مجدد به کووید 19

کاهش سیستم ایمنی ماریون به این معنا بود که او هنگام شیوع همه گیری کووید -۱۹ بسیار آسیب پذیر بود. اما خیلی زود قبل از اینکه شایعات مربوط به همه گیری به انگلستان برسد، ماریون با آنچه پزشکان معتقد بودند کووید -۱۹ است به سرعت به بیمارستان منتقل شد. در دسامبر ۲۰۱۹، ماریون چند هفته را در بیمارستان گذراند و در اوایل سال ۲۰۲۰ دوباره مرخص شد.

کیلی دختر ۳۱ ساله ماریون به BPM Media گفت: "آن‌ها در ابتدا نمی‎دانستند این چیست. این بیماری" نوع ناشناخته آنفولانزا "نامیده می‌شد. "چند ماه بعد وقتی مادرم در کلینیک بود، یک پزشک به او گفت که این کووید است. ما فکر نمی‌کردیم که او می‌تواند از پس آن برآید. "

همسر او معتقد است پس از بازگشت به خانه و بهبودی از ویروس، سطح اکسیژن خون ماریون هرگز به حالت عادی برنگشته است. به گفته او ماریون در خانه کپسول اکسیژن مصرف می‌کرد و بدون آن نمی‌توانست به درستی نفس بکشد.

مرگ دردناک یک زن پس از ابتلای مجدد به کووید 19

تا ژوئیه سال جاری، ماریون و گری، همسرش به اندازه کافی خوب بودند و پس از دریافت دو دوز واکسن کووید -۱۹، یک سفر کوتاه را آغاز کردند، اما به دلیل شیوع دوباره کرونا به خانه بازگشتند. در ۲۸ ژوئیه، آزمایشات گری و ماریون مثبت بود. گری بیش از خود نگران همسرش بود. با وخیم‌تر شدن حال ماریون او به بیمارستان منتقل شد و مدتی بعد در حالی که نمی‎توانست هیچ دیداری با فرزندان و نوه هایش داشته باشد بر اثر کرونا درگذشت.

همسر او درباره آخرین ملاقاتش با او گفت: "من وارد اتاق شدم، این اولین بار بود که او را بعد از ۱۷ روز می‌دیدم. "او بسیار شکننده به نظر می‌رسید. وقتی از او پرسیدم آیا صدای مرا می‌شنود، دستش را گرفتم و ملایم‌ترین فشار را احساس کردم." گری هنگام مرگ ماریون در کنار او بود، اما می‌گوید با از دست دادن او کنار نیامده است.

از دست دادن ماریون باعث شده است که گری و خانواده اش بیش از هر زمان دیگری از این که کووید -۱۹ هنوز وجود دارد و خطرناک است آگاه شوند. وی گفت: "آن‌ها [دولت] محدودیت‌ها را لغو کردند. قانون فاصله گذاری دو متری دیگر در سوپر مارکت‌ها رعایت نمی‎شود، دیدن این وضعیت ناامید کننده است، مردم باید خیلی مراقب باشند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
کل نفس ذائقه الموت.اما اون کسانی که عوامل اصلی جنایت کرونا هستن چه عذابی را باید تحمل کنن.قتل عمدی صدها هزار نفر و یا شاید میلیون ها نفر بر گردنت باشه و بی ایمان هم باشی و هیچ کار خیری هم انجام نداده باشی!خدا خیلی مهربونه که طبقه هشتم جهنم را نیافریده وگرنه جای عاملین کرونا و صهیونیستا و وهابی ها طبقه هشتم بود.من احمق تر از این وهابی ها سراغ ندارم.پیامبر را قبول دارن،حدیث مبارکش را قبول دارن اما حسن و حسین علیهما السلام که میدونن سرور جوانان اهل بهشت هستن را قبول ندارن.پیامبر صلوات الله علیه بهشون گفته فقط منافق با امیرالمومنین دشمنی میکنه اما از سر عناد دشمنی میکنن.کتابهاشون سراسر فضائل اهل بیت رسول خداست بعد از رسول خدا علی ولی هر زن و مرد مومنی است.علی هارون من است-حدیث ثقلین که دوچیز گرانبها بجا میذارم.قرآن و خانواده ام.هر کس امام زمان خود را نشناخته و بمیر به مرگ جاهلیت مرده است-....خدایا نکنه با کرونا بمیریم!!!!!!!!!!!!!!مردن غری از شهادت زیان بزرگیه