۱۵ مهر ؛ آخرین فرصت حضور در سوگواره مهر محرم

مهلت ارسال آثار به سوگواره بین‌المللی مهر محرم به میزبانی سمنان پانزدهم مهر ١۴٠٠ تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سوگواره مهر محرم امسال با دو سوگواره حسینی دیگر تحت عنوان سوگواره بین المللی "ملت امام حسین (ع) " همزمان برگزار می‌شود و به همین دلیل ابعاد بین‌المللی سوگواره مهر محرم امسال به مراتب متفاوت‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

فرشید فلاح با دعوت از هنرمندان و مردم سراسر جهان برای ارسال عکس و فیلم کوتاه به این سوگواره از آیین‌ها و عزاداری‌های حسینی، روش‌های خانگی، به سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم گفت: مهلت اولین ارسال آثار به این سوگواره ۱۵ مهر ماه تعیین شده که احتمال دارد تمدید شود.

فلاح، زمان برگزاری اختتامیه این سوگواره را نیز دهه فجر امسال بیان کرد و گفت : امسال برای تجلیل از برگزیدگان این سوگواره بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جایزه تعیین شده است.

داوطلبان حضور در چهاردهمین سوگواره ملی، هفتمین مسابقه بین المللی و سومین پویش تولید محتوای دیجیتال مهر محرم می‌توانند از طریق ثبت نام و بارگذاری در سامانه پلتزار (شبکه فعالان فرهنگی دیجیتال) به آدرس www.platzaar.ir و نیز با ثبت نام و بارگذاری در سایت مهر محرم به آدرس www.MehreMoharram.ir در این سوگواره شرکت کنند.

انتهای پیام/  گ

 

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار