انتخاب شهردار اهواز براساس چه ملاک‌هایی انجام می‌شود؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر عملکرد مفید برای آبادانی شهر گفت: انتخاب شهردار براساس قانون، مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه همسو انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر بهبود عملکرد شهرداری برای آبادانی این کلانشهر گفت: براساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت سیزدهم، بودن مسئولان در میان مردم یکی از جلوه‌های مردمی بودن است.

او با تقدیر از اهتمام حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به دلیل سفر به استان خوزستان و حضور در اهواز در دومین روز کاری دولت خود افزود: اعضای شورای شهر نامه‌ای درخصوص مشکلات مختلف این کلانشهر تنظیم کرده که طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

محمودی وجود دولت انقلابی را فرصتی برای بیان خواسته‌ها و رفع مشکلات عنوان کرد و اظهار داشت: براساس آیین نامه موجود، انتخاب شهردار اهواز ظرف مدت یک ماه باید انتخاب شود و بر همین اساس قانون، مدرک تحصیلی و سابقه همسو را ملاک قرار داده ایم و با توجه به جلسه‌های برگزار شده، در این مسیر حرکت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز، مشورت با سایر مسئولان و اهل علم، خودداری از تصمیم گیری و اجرای طرح‌ها پشت در‌های بسته، داشتن رویکرد‌های اقتصادی و بکارگیری نیرو‌های جوان و تحصیلکرده را از ویژگی‌های یک شهردار خوب و با درایت عنوان و تصریح کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم با یاری مسئولان استان خوزستان، شاهد رفع مشکلات کلانشهر اهواز باشیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.