انتقال ۱۱۵ کارگاه نجاری و چوب بری به شهر چوب اهواز

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: شهر چوب جهت صنف نجاران و چوب فروشان احداث شد که ۱۱۵ کارگاه آن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ربیعی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اهواز با دستور کار قرار دادن ساماندهی و فعال کردن سایت‌های ساماندهی با جدیت روند احداث و بهره برداری از سایت‌های ساماندهی مشاغل را پیگیری می‌نماید و بر همین اساس تاکنون ۱۵ مجتمع صنفی احداث و به بهره برداری رسیده است.

او بیان داشت: مجتمع شهر چوب واقع در کمربندی اهواز و آبادان با مساحت ۹ هکتار و ۳۳۴ کارگاه جهت صنف نجاران و چوب فروشان احداث و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۱۵ کارگاه آن به بهره برداری رسیده است.

ربیعی افزود: ساماندهی صنوف آلاینده و مشاغل مزاحم، تنها راه موفقیت در این راه را تکیه بر اصل تعامل همه جانبه و تقویت همکاری بین بخشی است و شهرداری‌ها موظفند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، نسبت به صدور حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام نمایند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز تصریح کرد: درصورت اجرایی نشدن حکم شهرداری از سوی صاحبان مشاغل یا اصناف مذکور، شهرداری موظف است نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.