بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۹ شهریور؛

توئیت وزیر دفاع از نقش ارتش در حفاظت و حراست از حدود و ثغور کشور / حضور رئیس رسانه ملی در لوکیشن فیلم سلمان فارسی / تبریک وزیر خارجه نیجریه به امیرعبداللهیان

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توئیتی را درباره نقش ارتش در حفاظت از کشور در منتشر کرد و نوشت:

" بی تردید نقش آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی و ارتقاء توان دفاعی ارتش موجب نا امیدی دشمنان و بر هم زدن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد شد."

.

محمد علی‌بک، سفیر ایران در نیجریه پیام تبریک وزیر خارجه این کشور به وزیر امور خارجه کشورمان را در حسابش منتشر کرد:

" جفری اونیما وزیر خارجه نیجریه باارسال پیامی به دکتر امیرعبدالهیان تبریک گفت. وی با اشاره به سوابق ایشان به عنوان معاون عربی آفریقایی افزوده است علاقمندی شما به آفریقادر زمان تصدیتان در وزارت خارجه بدون شک موجب عمیق‌تر شدن همکاری‌های استراتژیک میان جمهوری اسلامی و نیجریه می‌شود."

.

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تصویری از حضور رئیس این سازمان در لوکیشن فیلم سلمان فارسی را منتشر کرد و نوشت:

" با رئیس رسانه‌ ملی سر ضبط سکانسی از حضور سلمان فارسی در اورشلیم که کنار رود ارس ضبط می‌شه.

استاد داوود میرباقری مثل همیشه با انرژی و بسیار منظم و محکم کار رو هدایت می‌کنه. ان‌شاءالله، خدا بهش سلامتی و قدرت بده برای اجرای عظیم‌ترین طرح مجموعه تلویزیون ایران، خودش یک‌بار به بنده گفت: "سریال سلمان، سه‌برابر سخت‌تر از مختارنامه است. "

توئیت رنجبران

توئیت رنجبران

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تصویری خوشنویسی و زیبا را از شعری فارسی در صفحه مجازی‌اش بارگذاری کرد:

" من زاده ایرانم، جز عشق نمی‌خواهم
ایران و عشق همزاد و همراه همند. خدایا دوباره عشق و امید و سلامتی و شادکامی را به ما برگردان
خوشنویسی استاد جواد بختیاری"

پست هادیان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار