لیگ تنیس احیا می‌شود

لیگ تنیس ایران پس از چند سال وقفه از امروز با حضور چهل و هشت تیم در هشت گروه ۶ تیمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تنیس یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین رشته های ورزشی در بین جوانان به شمار می‌رود. تنیسور‌های بزرگ جهان همیشه در صدر پر درآمدترین ورزشکاران قرار دارند، اما این ورزش جذاب در چند سال اخیر در کشورمان رونقی نداشته است، اما سال ۱۴۰۰ نقطه عطفی برای تنیس ایران به شمار می‌رود، چرا که در ابتدای این سال رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال در شهر‌های شیراز و ارومیه و مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی در تهران برگزار شد و تنیسور‌های جوان پسر و دختر ایرانی نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشتند و این درخشش نوید دهنده روز‌های خوب برای تنیس ایران است.

فدراسیون تنیس در یک اقدام درست و به جا پس از سال‌ها که لیگ تنیس در کشورمان برگزار نمی‌شد از ماه‌ها قبل به دنبال برنامه ریزی برای برگزاری این رقابت‌ها بود و دیروز چهل و هشت تیم شرکت کننده از سیزده استان کشور در هشت گروه ۶ تیمی قرار گرفتند و از امروز در مجموعه تنیس چهار باغ استان البرز به صورت متمرکز و به مدت ۲ هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این مسابقات ۳۰۵ تنیسور حضور دارند که جوانترین آن‌ها ۱۴ سال دارد. تیم‌های اول و دوم  این مسابقات مبلغ ۲۰۰ و  ۱۰۰  میلیون تومان جایزه خواهند گرفت.

طبق اعلام داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و مسئولان سازمان لیگ تنیس هشت تیم برتر این رقابت‌ها سال آینده در لیگ برتر و هشت تیم دوم در لیگ دسته یک و سایر تیم‌ها در لیگ دسته دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

لیگ تنیس بانوان نیز آبان ماه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار