جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه:

مسابقات ارتش‌های جهان همبستگی و دوستی بین کشور‌ها را بیشتر می‌کند

ادمیرال کاساتونفا در اختتامیه ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان گفت: مسابقات ارتش‌های جهان همبستگی و دوستی بین کشور‌ها را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادمیرال کاساتونف جانشین نیروی دریایی روسیه در اختتامیه ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان که در منطقه بندر کنارک برگزار شد  گفت: خوشحالم که ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان را به خوبی به پایان رساندیم و این رقابت‌ها همیشه برنده داشته و هیچ تیمی بازنده نیست.

وی با بیان اینکه قطعا در مسابقات غواصی  دوستان جدیدی پیدا  کرده ایم ادامه داد: از میزبانی ایران برای آماده سازی این رقابت‌ها و سرداور مسابقات تشکر و قدردانی می‌کنم.

جانشین نیروی دریایی روسیه افزود: امیدوارم مسابقات ارتش‌های جهان در سال آینده با شرکت تیم‌های بیشتری برگزار شود و این مسابقات همبستگی و دوستی بین کشور‌ها را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی در  مسابقات غواصی ارتش های جهان بازنده نیست، یادآور شد: مسابقات باعث می‌شود که تیم‌ها سطح خوبی داشته باشند و در این دوره از رقابت‌ها آیتم‌های متنوع و جدیدی را شاهد بودیم.

جانشین نیروی دریایی ارتش روسیه در پایان رقابت‌ها برای تیم‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
مرگ بر دشمن
آخرین اخبار