اختصاص نیمی از اعتبار طرح احداث راه اصلی شهرکرد، بازفت به مسجدسلیمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ درصد اعتبار طرح احداث جاده اصلی شهرکرد، بازفت به مسجدسلیمان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی اظهار داشت: ۵۰ درصد اعتبار طرح احداث جاده اصلی شهرکرد، بازفت به مسجدسلیمان اختصاص پیدا کرد.

او افزود: اعتبار مصوب در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای طرح احداث راه اصلی شهرکرد – بازفت - مسجدسلیمان ۵۷۵ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های انجام شده ۲۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن برابر ۵۰ درصد تخصیص پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: در همین راستا دستگاه اجرایی مرتبط با این طرح موظف است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اعتبار تخصیص یافته و پرداخت مطالبات پیمانکاران شاغل در طرح اقدام کند.

او ادامه داد: در قطعه شهرکرد - شلمزار از این طرح، حجم تردد و ترافیک بسیار بالا است و روزانه افزون‌بر ۱۵ هزار تردد در این جاده ثبت می‌شود.

شهریارپور گفت: به‌همین علت و با توجه ترافیک بالا و متناسب نبودن مشخصات فنی جاده با ترافیک آن، تصادفات متعددی با خسارت‌های جانی و مالی بسیار زیاد در آن رخ می‌دهد.

او افزود: تکمیل و بهره‌برداری از جاده شهرکرد - شلمزار - مسجدسلیمان یکی از اولویت‌های اصلی راه‌های در دست احداث استان و همچنین از مطالبات مردمی به‌شمار می‌رود.

شهریارپور گفت: بر همین اساس این طرح جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و امید است با افزایش تخصیص آن در زمان مقرر تکمیل و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۸:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
این جاده جاده ترانزیتی و ملی است و باید نگاه ملی فرا استانی به این جاده کرد و اعتبارات ملی درخواست کرد و اعتبارات ملی برای این پروژه بزرگ ملی گرفت.