اطلاعاتی درباره رئیس جدید شاباک؛ عامل اصلی ترور فرمانده گردان‌های عزالدین القسام

منابع صهیونیستی اطلاعات جدیدی را درباره رئیس جدید دستگاه اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم که به تازگی به این سمت منصوب شده است، منتشر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بعد از اعلام سپردن ریاست دستگاه اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک (شین بت) به فردی با نام اختصاری «آر» اطلاعات جدیدی را از او برای اولین بار منتشر کرد.

این فرد جایگزین «نداف آرگمان» رئیس فعلی شاباک می‌باشد و در یک ‌و ماه نیم آینده کار خود را آغاز کرده و بعد از دو هفته نیز اسم و عکس او منتشر خواهد شد.

یدیعوت آحارونوت در خصوص «آر» نوشت که او در شاباک دوره‌های زبان عربی را گذرانده است و سرزمین فلسطین را به خوبی می‌شناسد.

به ادعای آحارونوت او نظر‌های استراتژیکی دارد، قدرت تصمیم گیری بالایی در لحظه دارد و در بیشتر بحث‌های عملیات‌ی شرکت داشته است.

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی این شخص در سال ۲۰۱۲ شخصا رهبری ترور «احمد الجعبری» فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را بر عهده گرفته و آن را به پایان رساند.

رئیس جدید سازمان جاسوسی شاباک ۵۵ سال سن دارد. متاهل و دارای ۳ فرزند است و به ادعای یدیعوت آحارونوت در دانشگاه تل‌آویو مدرک کارشناسی علوم سیاسی و فلسفه را گرفته است.

«آفی دیختر»، نماینده کنست رژیم صهیونیستی و رئیس سابق شاباک ادعا کردند او دارای مزایای ویژه‌ای است و شناخت کافی از غزه و کرانه باختری دارد و می‌تواند به طور حرفه‌ای عملیات انجام دهد.

«موشه یعلون»، وزیر جنگ سابق این رژیم او را شخصی قابل اعتماد و آرام توصیف کرده است.

شاباک(شین بت) نام سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی است که مسئولیت جمع‌آوری اطلاعات مربوط به داخل اراضی اشغالی و مناطق فلسطینی را بر عهده دارد. این سازمان در فعالیت‌های خود جنبه مخفیانه کار کردن را رعایت می‌کند. شعار شاباک «سپر نامرئی» است و مقر اصلی این سازمان در آفِکا واقع در شمال تل‌آویو است. این سازمان در کنار «موساد» و «آمان» یکی از سازمان‌های سه‌گانه جامعه جاسوسی رژیم صهیونیستی است.

شایان ذکر است به گفته یک استراتژیست صهیونیست، رژیم اشغالگر قدس بعد از نبرد «شمشیر قدس» دچار یک بحران استراتژیک خصوصا در نوار غزه و کرانه‌ باختری شده است، و معرفی فردی که اطلاعات زیادی از این مناطق دارد می‌تواند شاهدی بر این موضوع باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۰:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
به امید حق و یاری خدا این شخص جدید المعرفی شده هم کهری از پیش نخواهد برد و صهیونیست ها سریع تر از گذشته در حال سقوط آزاد نابودی خودشون هستن
#صهیونیست ها_25 سال آینده_ نخواهند دید
آخرین اخبار