رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:

تاکنون هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر تعیین نشده است

موسی احمدی گفت: تاکنون هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر تعیین نشده است و افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شوند گمانه‌زنی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تصدی پست استانداری بوشهر پیشنهادهای گوناگونی در جلسات نمایندگان استان بررسی می‌شوند اما افرادی که در فضای مجازی مطرح می‌شوند گمانه‌زنی است.

او افزود: این استان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی در بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری به‌صورت آشکار و پنهان برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استان بوشهر یک ضرورت است.

نماینده مردم عسلویه، دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تعیین استاندار با تفکر انقلابی و جهادی مورد توجه ویژه قرار دارد، ادامه داد: برای معرفی استاندار بوشهر به وزارت کشور جلسات گوناگونی تشکیل شده است و افرادی که مطرح هستند بر اساس شاخص‌های وزارت کشور مورد بررسی جامع قرار می‌گیرند.

احمدی، با اشاره به اینکه برای تصدی پست استاندار بوشهر به وزارت کشور تاکنون هنوز هیچ گزینه‌ای تعیین نشده است، عنوان کرد: تاکنون پیشنهادهای گوناگونی بررسی شده‌اند اما مجمع نمایندگان استان بوشهر به دنبال انتخاب استانداری با تفکر و روحیه انقلابی، جهادی و در تراز ملی است.

او با اشاره به شاخص‌های تصدی پست استاندار بوشهر گفت: تفکر جهادی، انقلابی، بهره‌برداری از ظرفیت‌های آشکار و پنهان استان، ارتباط قوی و روابط خوب با کشور‌های همسایه حاشیه خلیج‌فارس در عرصه تقویت برنامه‌های اقتصادی و تجاری استان بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند داخلی، قابلیت‌های اقتصادی، کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و دیگر حوزه‌ها از جمله شاخص‌ها و ویژگی‌های تصدی پست استانداری بوشهر است.


بیشتر بخوانید


نماینده شهرستان‌های جنوبی بوشهر در مجلس یازدهم، با بیان اینکه نقش نمایندگان مجلس در تعیین استاندار را نقش مشورتی دانست، ادامه داد: اتفاق نظر بزرگان استان در تعیین استاندار بوشهر بسیار مهم است و پس از جمع‌بندی پیشنهاد‌ها و رسیدن به یک نظر مشترک، گزینه‌های مطرح شده بررسی می‌شود و پس از اعلام نظر بزرگان استان بوشهر، گزینه‌های تعیین شده به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.