دیدار فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی با مدیر کل مرکز آبادان

در آستانه سالگرد دفاع مقدس، برخی فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی منطقه و استان خوزستان با مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، برخی فرماندهان نظامی و مدیران فرهنگی منطقه و استان خوزستان با مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان دیدارهای جداگانه ای داشتند.

در این دیدارها، سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، سرهنگ یزدان خردمند، فرمانده پادگان دژ خرمشهر و سرهنگ رضا صریحی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان بر برگزار شدن شایسته چهلمین هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان تاکید کردند.

در یکی از این دیدارها،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: صداوسیمای آبادان یک فرصت مغتنم برای جنوب غرب خوزستان در همه زمینه ها به خصوص در حوزه پاسداشت رشادت های مردان و زنان این سرزمین است و تاکنون نیز با شایستگی دین خود را ادا کرده است.

سردار حاجتی، سوژه یابی دقیق، پرداخت مناسب و حرفه ای به سوژه ها، جسارت و سرعت عمل را از بارزه های برنامه سازان و تولیدات رادیویی و تلویزیونی مرکز آبادان دانست.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان نیز در این دیدارها از تولید آثار فاخر دفاع مقدس در حوزه فیلم تلویزیونی،سریال و انیمیشن و آمادگی کامل برای ساخت تولیدات رسانه ای مشترک با این نهادها خبر داد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.