بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

لو رفتن محل نگهداری چوب‌های قاچاق / دستبند قانون بر دستان سوداگران مرگ

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری چوب قاچاق از سوی فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ خلیل شهر پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی، در بازرسی از محل مورد نظر ۱۰ تن چوب قاچاق که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او از شناسایی مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف ۴ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک از مخفیگاه متهمان خبرداد و گفت: این ۳ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باند سرقت اماکن خصوصی در قائم شهر متلاشی شد

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه در این ارتباط موفق به شناسایی فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود شدند.

سرهنگ خادمی گفت:در عملیاتی ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۷ فقره سرقت منزل، ویلا‌های خصوصی و باغات این شهرستان با همدستی ۲ نفر از همدستان خود اعتراف کرد.

خادمی از دستگیری همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار