ضرورت اخذ تاییدیه استاندارد برای آسانسور تمام ساختمان‌های لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور در ساختمان‌های دارای آسانسور الزامی است و تاییدیه‌های ایمنی صادره در این مورد دارای اعتبار یک ساله هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرضیه قنبریان،مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه حفظ ایمنی و سلامت مردم از وظایف استاندارد است، اظهار داشت: اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور در ساختمان‌های دارای آسانسور الزامی است و تاییدیه‌های ایمنی صادره در این مورد دارای اعتبار یک ساله هستند.

وی افزود: مدیران و مالکان ساختمان‌های دولتی و عمومی باید پس از اتمام اعتبار تاییدیه، نسبت به درخواست انجام بازرسی ادواری آسانسور‌های برقی، توسط شرکت‌های بازرسی آسانسور تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد در سطح استان، اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: بازرسی‎‌های آسانسور فقط توسط شرکت‎‌های بازرسی‎‌کننده تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می‎‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت یک ساله که آسانسور دارای تاییدیه ایمنی است، هر سه ماه یک بار توسط شرکت‌های تامین و نگهداری باید چک شود تا از استاندارد خارج نشود.

قنبریان در رابطه با تعداد آسانسور‌های پلمب شده در دوماه گذشته گفت: از ابتدای تیر ماه تا پایان مردادماه ۱۳ دستگاه آسانسور پلمب شده است که در این بین دو دستگاه دولتی و یک مرکز تجاری را نیز شامل می‌شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.