پیام‌های دریافتی در هفدهم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از افزایش نامتعارف اجاره خانه تا عدم پذیرش معلولین در دانشگاه فرهنگیان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۷ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه ShahrvandYJC@ پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ هفدهم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام. بنده یک فرد عادی در شهرستان اندیمشک هستم و درآمد بالایی ندارم. بنگاه‌ها چنان قیمت کرایه و پیش خانه را بالا بردن که از تهرانم پیشی گرفته در بعضی مناطق کسی هم اصلا توجه نمیکند و قانون درستی هم نیست هرکس هر قیمتی دوست دارد میدهد. دیگه طاقت مردم سلب شده یک کاری بکنید.


باسلام من یک راننده پایه یکم هستم ۱۲ساله حق بیمه بموقع پرداخت کردم امسال خود دولت و راهور کارت هوشمند رانندگان را تمدید کرد من هم حق بیمه را کامل پرداخت کردم الان بیمه تامین اجتماعی اعتبار دولت و راهور قبول ندارد و تعرفه بیمه ما را برداشته بیمه ما را آزاد حساب کرده است. لطفا پیگیری کنید.


سلام. لطفا بخاطر خدا هم شده پیگیر وضعیت سهام هپکو تو بورس باشید. بخدا ما را به خاک سیاه نشاند. بخدا خیلی تحت فشاریم.


سلام. قیمت نان خیلی بی سر و سامان شده است هر نانوایی یک جور قیمت می‌دهد بعضی‌ها فقط کنجدی آن هم دو تا سه برابر قیمت دارند. ساده هم پخت نمی‌شود. رسیدگی کنید.


سلام پدر من سرطان معده دارد بخدا روزی یکی دو تا سرم با یک تا چند آمپول باید تزریق کند، اما بدبختانه طوری شده که یک سرم معمولی گیرش نمیاد تورو خدا درباره این موضوع یک لطفی کنید پیگیری کنید الان در مضیقه یک سرم معمولی هستیم.


سلام. چرا دانشگاه فرهنگیان از پذیرش افراد معلول خوداری می‌کند. تکلیف ما معلولین که علاقمند به معلمی هستیم را چه کسی باید معلوم کند. لطفا از سازمان سنجش و دانشگاه فرهنگیان پیگیری کنید.


سلام. لطفا یک گزارشی در مورد علت گرانی بیش از حد و غیر متعارف مواد شوینده تهیه کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
با سلام ، و تشکر لطفا درمورد انشعاب آب منازل درحال ساخت روستایی هم رسیدگی شود تا انشعاب آب از طریق آیفا آسان تر و مساعدت بیشتر صورت پذیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
سلام و ممنون ازپی گیری درخواست مخاطبان ، لطفا پیام های ا رسالی صدای مردم هم درسایت درج شود .
آخرین اخبار