واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان ولیعصر خرمشهر راه اندازی می شود

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از موافقت با راه‌اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی در بیمارستان ولیعصر خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : فرید نجفی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ابلاغ نامه ای مواقت خود را با راه‌اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولیعصر خرمشهر،با درخواست دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام کرد.

او افزود : هدف از راه‌اندازی این واحدهای تحقیقاتی،  توسعه تحقیق و پژوهش در بیمارستان‌های آموزشی، انجام پژوهش‌های کاربردی و گسترش مرزهای دانش با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بیمارستان‌ها و پژوهشگران است.

مبارک ترغیب و توانمندسازی اعضای هیأت علمی، تقویت ساختارهای پژوهشی و فراهم کردن تسهیلات برای انجام تحقیقات را نیز از دیگر نتایجی خواند که با راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولیعصر خرمشهر به دست خواهد آمد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: توسعه کیفیت و کمیت پژوهش‌های منطقه‌ای و ملی در زمینه‌های بالینی، هم‌راستایی و ارتباط بیشتر بین رشته‌های علوم پایه و بالینی و افزایش همکاری پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور با پژوهشگران از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های واحدهای توسعه تحقیقات بالینی به شمار می روند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.