در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تامین بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی

رئیس سازمان استثنائی با اشاره به تامین زیرساخت‌های بهداشتی و نرم افزاری، از فراهم کردن بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی خبر داد.

سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرای طرح هدایت و پیشبرد آن اظهار کرد: این طرح از سال گذشته همچنان در حال اجراست و دو هفته پیش هزارو ۴٠٠ تبلت برای دانش‌آموزان طرح تلفیقی فراگیر تامین کردیم.

او ادامه داد: همچنین هفته گذشته با همکاری مرکز امور بین الملل ٢۵هزار تبلت برای اتباع خارجی در سراسر کشور داشتیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور از همکاری خیری برای تامین تبلت به دانش آموزان خبر داد و گفت که مقرر شده است تا ۵٠ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم تهیه شود.

حسینی با اشاره به اینکه تاکنون و از طریق طرح هدایت توانستیم که ٣٠٠ هزار تبلت تهیه کنیم، اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکلی بابت نیازسنجی نداریم و در تامین تبلت نیازمند کمک‌های بیشتری هستیم، البته در بودجه ١۴٠٠ هم ۵٠٠ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت و در نباشیم تا تخصیص ١٠٠ درصدی اعتبارات را داشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی همچنین از کمک یونیسف به ایران در تامین اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: بیش از ۵ میلیون ماسک ۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده با پایه الکل، ضدعفونی کننده سطوح اسپری‌های ضد عفونی قابل حمل و تب سنج دیجیتال با مشارکت و حمایت مالی دفتر امور بشردوستانه اتحادیه اروپا خریداری شد تا برای بازگشایی ایمن مدارس در سال تحصیلی جدید تحویل داده شود و این مراحل از فروردین تا شهریور ۱۴۰۰ انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار