گراوند:

تعطیلی ادارات بوشهر در پنجشنبه‌ها طبق قانون لغو شده است/ دستگاه‌های نظارتی نامه نوشتند + فیلم

استاندار بوشهر گفت:طبق قانون کارمندان در همه مناطق کشور به جز تهران باید ۶ روز در هفته به مدت ۴۴ ساعت کار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق نص صریح قانون کارمندان به جز تهران در دیگر مناطق کشور باید ۶ روز در هفته به مدت ۴۴ ساعت کار کنند اما در سال‌های گذشته که پنجشنبه‌ها تعطیل بود، دستگاه‌ها‌ی نظارتی همکاری می‌کردند.

او افزود: بعد از مصوبه دولت قبل که ادارات را در روز پنجشنبه به علت گرما و برای کاهش مصرف برق تعطیل کردند، در دولت کنونی اعلام شد طبق قانون این تعطیلی لغو شده است و ادارات باید پنجشنبه‌ها کار کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: پس از مصوبه دولت، دستگاه‌های نظارتی نام نوشتند که باید در استان بوشهر هم طبق نص صریح قانون ۶ روز کاری داشته باشیم و حق با آن‌ها بود، بنابراین ساعت کاری ادارات استان بوشهر تغییر کرد و تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شد.

گراوند تاکید کرد: در همه کشور این طور است و همه استان‌ها مکلفند انجام دهند.


بیشتر بخوانید


۱۵ شهریور حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر اعلام کرد: پیرو مصوبه جلسه هیات وزیران در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر لغو تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور بنابراین از سه‌شنبه ۱۶ شهریور ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان به این ترتیب خواهد بود: شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۴:۳۰ و روز پنجشنبه هم از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰.

تعطیلی ادارات استان بوشهر در روزهای پنجشنبه، سال ۱۳۹۰ برقرار شد و این روال تا مهر ۱۳۹۷ ادامه داشت.

۱۴ مهر سال ۱۳۹۷، با ابلاغ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شد.

از آن زمان تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ساعات کار ادارات این استان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ و پنجشنبه از ۷ تا ۱۳:۳۰ بود.

اما از ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه دوباره برقرار شد و تا اواسط شهریور امسال ادامه داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.