رئیس پلیس راهور همدان:

دستورالعمل لغو محدودیت تردد شبانه ابلاغ نشده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت:بخشنامه‌ای مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه ابلاغ نشده و این محدودیت همچنان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: هنوز دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه (ساعت ۲۲ تا سه بامداد) به پلیس راهور ابلاغ نشده و تا زمان اعلام رسمی و کتبی موضوع از طریق مبادی ذیربط، این محدودیت همچنان اعمال می‌شود.

او اظهار داشت: لغو محدودیت تردد شبانه منوط به اعلام کتبی ستاد مقابله با کرونا است که هنوز هیچ گونه دستورالعمل و بخشنامه‌ای دراین خصوص به پلیس راهور استان همدان ابلاغ نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: برخی از استان‌ها به علت انجام کار واکسیناسیون به صورت شبانه روزی، خواستار لغو محدودیت تردد شبانه بودند که اعمال این محدودیت تردد تنها در این مناطق و شهرستان‌ها مورد موافقت قرار گرفته است.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: کار تزریق واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون استان همدان از ساعت ۷.۳۰ دقیقه تا ۱۹.۳۰ انجام می‌شود و اعمال محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد است که هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند.

او بیان کرد: نقض محدودیت تردد شبانه با حضور ماموران پلیس راهور و همچنین دوربین‌های هوشمند نظارتی ثبت و خودرو متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

 سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز گذشته از لغو محدویت‌های تردد شبانه خبر داد و گفت: رفع محدودیت‌های تردد شبانه به این معنی نیست که با تردد‌های غیرضروری، احتیاط‌های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم.

علیرضا رییسی در یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: اعمال هر محدودیتی با هدف سلامت مردم بود و اگر منع تردد شبانه ایجاد شد برای این بود که دورهمی‌های صورت نگیرد و بدنبال آن شیوع کرونا گسترش نیابد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
پلیس های همدان سخت گیر هستند