معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان:

دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از آبان‌ماه میزبان بخشی از دانشجویان است

عمادعلی گفت: در صورت انجام واکسیناسیون دز دوم دانشجویان، احتمالا از آبان‌ماه میزبان بخشی از دانشجویان هستیم و آموزش ترکیبی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لطف الله عمادعلی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: بر اساس شیوه‌نامه‌هایی که از وزارت علوم برای ما مدتی پیش ارسال شده بود، در صورتی که واکسیناسیون دز دوم دانشجویان، پرسنل و اعضای هیات علمی انجام شود، کلاس‌ها می‌توانند از آبان‌ماه به صورت حضوری برقرار شوند.

او با اعلام آمادگی دانشگاه برای آموزش حضوری افزود: برای بازگشایی دانشگاه آمادگی کامل را داریم و از کلاس‌های حضوری استقبال می‌کنیم البته این در صورتی است که با مجوز ستاد مدیریت کرونا باشد.

عمادعلی در خصوص اولویت‌بندی حضور دانشجویان بیان داشت: برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در اولویت خواهد بود، اما با این حال گفته شده که تا حد ممکن دانشجویان حضور نداشته باشند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان تصریح کرد: باتوجه به اینکه شرایط کرونایی کشور خطرناک‌تر شده است، اگر دانشجویی برای تکمیل پایان‌نامه نیاز به استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها دارد، می‌تواند در مدت زمان معین با رعایت کامل نکات بهداشتی و هماهنگی با دانشگاه از تجهیزات استفاده کند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای دانشجویان کارشناسی هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده، اما گفته شده در صورت انجام واکسیناسیون، رسیدن به ایمنی و رعایت فاصله‌گذاری در خوابگاه‌ها، آموزش حضوری می‌شود، اما در نهایت هر تصمیمی ابلاغ شود تابع ستاد مدیریت کرونا هستیم.

او اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط، احتمالاً از آبان‌ماه میزبان بخشی از دانشجویان خواهیم بود و آموزش ترکیبی خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که فعلاً به صورت غیرحضوری باشد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.