سورپرایز جالب معلمان برای همکار خود

معلمان با تهیه یک هدیه لاکچری همکار خود را به شکلی جالب سورپرایز کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اقدامی مهربانانه معلمان مدرسه‌ای در ایالات متحده آمریکا با تهیه یک هدیه ارزشمند همکار خود را به شکلی جالب سورپرایز کردند. «کریس جکسون»، سرپرست مدرسه ابتدایی یونیتی گروو در شهرستان هنری در ایالت جورجیا به دلیل مشکلات مالی هر روز پیاده به محل کارش رفت و آمد می‌کرد. همکاران وی که از اوضاع نامساعد مالی آقای جکسون باخبر بودند تصمیم گرفتند تا با خرید یک خودرو به او کمک کنند.

هنگامی که جکسون با درخواست همکارانش در محوطه مدرسه حضور یافت نمی‌توانست باور کند خودرویی که سوئیچ آن در دستش گذاشته شده متعلق به خود او است. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شده واکنش جکسون پس از دریافت این هدیه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یکی از همکاران وی سوئیچ خودرو را در دست جکسون گذاشته و به او می‌گوید این خودرو متعلق به تو است. صدای جکسون که کاملا غافلگیر شده شنیده می‌شود که می‌گوید: «من هرگز چنین چیزی را حتی در خواب هم نمی‌دیدم.» او در این ویدئو ابتدا از خدا قدردانی کرده و سپس از همکارانش بابت این هدیه تشکر می‌کند.


بیشتر بخوانید


مسئولان این مدرسه در پست فیسبوکی در این باره نوشتند: «جکسون روز‌های سختی را پست سر گذاشته بود. او مجبور بود یک مسیر سخت با اتوبوس را طی کند یا یک ساعت به صورت پیاده به محل کارش بیاید. معلمان وجوهی را جمع آوری کردند تا به جکسون در اجاره مسکن و همچنین پرداخت هزینه خدمات کمک کنند. ما نمی‌دانستیم این خودرو، ماشین مورد علاقه او است. جکسون وقتی متوجه شد ماشین متعلق به اوست مات و مبهوت شده بود.»

گفتنی است؛ این اقدام زیبا با واکنش‌های کاربران در شبکه‌های مجازی همراه بود و بسیاری از کاربران از اینکه هنوز انسانیت در میان آدم‌ها زنده است ابراز خوشحالی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
تو ایران نه فقط معلمین 1 مدرسه،اگر معلمین 1 استان هم حقوق 1 ماهشان را روهم بذارن همچی ماشینی نمیتونن بخرن.تو آمریکا 2 معلم زن این کارو کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
تو ایران معلمی بخواد اینکارو بکنه باید حقوق یکسالش رو دست نزنه تا بتونه واسه همکارش یه پراید مدل 85 بخره