سرپرست فرمانداری پاوه از انتخاب پیمانکار گازرسانی به چهار روستای مرزی هانی گرمله، دزاور، کیمنه و بیدرواز از توابع بخش نوسود و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این روستا‌ها طی روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه اکنون پیمانکاران شرکت گاز در بخش‌های باینگان و نوسود مشغول به عملیات اجرایی هستند گفت : خوشه گازرسانی به تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی به مناقصه انتخاب پیمانکار رفته که در مرحله اول به حدنصاب نرسیده و به مناقصه مجدد رفته است.

او گفت : هم اکنون ۵۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند و تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز در روستا‌های این شهرستان نصب شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: در پاییز امسال مردم شهر نوسود نیز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند و بعد از تزریق گاز به شبکه اصلی، بدون فوت وقت نصب انشعابات نیز انجام خواهد شد.

بالایی افزود: برای شتاب بخشیدن به پروژه گازرسانی شهر نودشه و کاهش هزینه‌های لوله کشی برای مردم این شهر، خطوط هوایی در کوچه‌های کم عرض و دارای شیب تند طی روز‌های آتی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

او گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری پاوه از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تاکنون ۱۱ هزار کنتور شهری نصب شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: توپوگرافی منطقه، گران بودن تجهیزات و عدم استقبال پیمانکاران در مناقصات از مهمترین دلایل کند بودن اجرای پروژه‌های گازرسانی در پاوه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.