مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره):

حدود ۲ هزار سری جهیزیه امسال در سیستان و بلوچستان توزیع شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: علاوه‌بر پرداخت مستمری ماهانه خانواده‌های نیازمند از ابتدای سال تا پایان مرداد بیش از هزار و ۷۰۰سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.

مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمد‌های پایدار اولویت اصلی کمیته امداد است که در این راستا اشتغالزایی، ساخت مسکن و گره‌گشایی از مددجویان و نیازمندان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت۳۰۶ مسکن، تعمیر۸۰ واحد مسکونی از ابتدای امسال تا پایان مرداد در سیستان و بلوچستان از سوی کمیته امداد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در این مدت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند حدود ۱۰۰ هزار دانش‌آموز و حدود پنج هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد در استان بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یک بخش توانمندسازی، ایجاد اشتغال برای افراد و بخش دیگرآموزش افراد است که می‌توان شرایطی فراهم کرد تا افراد هم آموزش‌های لازم را فرا گیرند و هم به دانشگاه بروند و به سطوح عالی برسند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.