دانش آموزان بدون گوشی هوشمند را دریابیم

بیش از ۲۰هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را بدون تبلت آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، با وجود ادامه آموزش مجازی بیش از ۲۰هزار دانش آمورز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را بدون تبلت آغاز می کنند که نیازمند یاری خیران هستند.

برخی از دانش آموزانِ خانواده‌های متوسط و کم درآمد در حاشیه شهرها و مناطق روستایی هرمزگان هستند که برای آموزش مجازی از داشتن تبلت و گوشی هوشمند محروم بوده وسال تحصیلی گذشته نیز به سختی توانسته اند درس بخوانند و کارنامه قبولی دریافت کنند.

اما از سال گذشته که ویروس کرونا کلاس‌های درس را مجازی کرد، دغدغه ی بسیار از خانواده ها گوشی هوشمند وتبلت  دانش آموزی بوده.بسیاری از  دانش آموزان که والدین آنها درآمد کمتری دارند با مشکل  تهیه گوشی هوشمند روبرو هستند.

با آغاز سال تحصیلی جدید خانواده های که دارای دانش آموز هستند نگران تحصیل فرزندان خود هستند باتوجه به روند بیماری کرونا  و آموزش مجازی  مشکل تهیه ی گوشی برای بسیار از مردم  که در حاشیه ی استان هرمزگان هستند با مشکل اینترنت و گوشی برای فرزندان خود روبرو هستند.

ایرج بیت الهی،مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هم  با اشاره به نیاز 20 هزار دانش آموز هرمزگانی به تبلت گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان در مناطقی زندگی می‌کنند که به اینترنت دسترسی دارند و نیاز آن‌ها بیشتر از سایر مناطق است.

بیت اللهی افزود: ۷ هزارو ۵۰۰ دانش آموز هم به اینترنت دسترسی ندارند و تلاش می‌شود کلاس‌های آن‌ها بصورت دوره‌ای و حضوری برگزار شود.

او گفت: پارسال بیش از چهار هزار تبلت با کمک نهاد‌های حمایتی، صنایع، خیران، بانک‌ها و سایر نهاد‌ها تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.