بازدید نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)

نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان آبدانان و مدیر شبکه بهداشت درمان این شهرستان از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، بهزاد علیزاده نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با همراهی مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان و مدیر شبکه بهداشت درمان این شهرستان از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با محوریت جانمایی زمین و پیگیری احداث بیمارستان جدید با ظرفیت ۶۴ تخت انجام شد، ابتدا صفری ریاست بیمارستان گزارشی از وضعیت بیمارستان و تجهیزات مورد نیاز ارائه نمود.

سپس نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان به موافقت وزارت بهداشت و درمان با احداث بیمارستان جدید با ظرفیت ۶۴ تخت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در صورت مهیا شدن زمین و انجام تشریفات اداری بودجه آن در سال ۱۴۰۱ مصوب و کلنگ زنی و شروع پروژه انجام خواهد شد.

او افزود: همچنین یکسری تجهیزات مورد نیاز بیمارستان از جمله آمبولانس، تخت رادیولوژی و غیره مورد درخواست و پیگیری‌های لازم انجام شده که انشاالله با مساعدت و رایزنی این مهم نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.