افزایش ۲ برابری اعتبارات بنیاد علوی در استان اردبیل

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از افزایش ۲ برابری اعتبارات بنیاد علوی در سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از دو برابر شدن اعتبارات بنیاد علوی در سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: با سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان اردبیل و در جلسه بررسی پروژه‌های شهرستان‌های گرمی و خلخال و رایزنی‌های استاندار اردبیل و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با این مسئول اعتبارات پروژه‌های ورزشی این دو شهرستان دو برابر شد.

او اضافه کرد: با تفاهم نامه‌ای که با بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد در شهرستان گرمی ۳۰ میلیارد ریال و در شهرستان خلخال ۲۵ میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی تخصیص داده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین با اشاره به ایجاد اماکن و فضا‌های ورزشی با اعتبار تخصیص داده شده خاطرنشان کرد: با سفر فتاح به استان این اعتبارات به ۶۰ و ۵۰ میلیارد ریال برای این دو شهرستان افزایش پیدا کرده است.

انوشیروانی اضافه کرد: پروژه‌هایی که با بنیاد علوی برای اجرا به تفاهم رسیده بودیم در شهرستان گرمی چمن مصنوعی استادیوم ایثار را می‌توان نام برد که این پروژه به بهره برداری رسید، و همچنین زمین چمن انگوت و ایجاد ۳ زمین مینی فوتبال رو باز در سه روستا با همکاری بنیاد علوی اجرا، تکمیل و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار بگیرد.

او تصریح کرد: در شهرستان خلخال هم با توجه به انعقاد تفاهم نامه، پروژه‌های سالن ورزشی روستا‌های طولش، لمعه دشت، اندبیل و همچنین بهسازی و بازسازی سالن هشتجین و ایجاد یک زمین رو باز مینی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار