معاون گردشگری خراسان شمالی:

زیرساخت گردشگری در روستای زمان‌صوفی مانه و سملقان احداث شد

اسماعیلی از احداث زیرساخت در روستای زمان‌صوفی مانه و سملقان با اعتبار سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالفضل اسماعیلی معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در محور گرگان- بجنورد، چندین چشمه سرویس بهداشتی در روستای زمان صوفی مانه و سملقان احداث شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این زیرساخت در مجاورت مسجد سیدالشهدای روستا ایجاد شده است، افزود: پروژه برای راه‌اندازی به دهیاری روستا تحویل داده شد.


بیشتر بخوانید


او  با بیان اینکه سامان‌دهی و مرمت سرویس‌های بهداشتی موجود از برنامه‌های میراث فرهنگی است، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و با توجه به مسافرپذیر بودن مناطقی در شهرستان‌ها و روستاها، این برنامه را دنبال خواهیم کرد.

شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر آشخانه در شمال غربی استان خراسان شمالی واقع شده و از شمال و شرق به شهرستان بجنورد، از جنوب به شهرستان جاجرم، از جنوب غربی به شهرستان گرمه و از غرب به استان گلستان شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله محدود می‌شود.

اقلیم خوش آب‌وهوا و وجود روستا‌هایی در این شهرستان، با منابع سرشار طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی، آن را به یکی از مناطق بکر و جذاب برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.