بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۹ شهریور؛

دیدار رئیس جمهور با خانواده شهدا / تصاویری از جلسه مشورتی حقوقی شورای نگهبان / واکنش چهره های سیاسی به پیروزی ملی پوشان والیبال در ژاپن

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور تصاویری از دیدار ایشان با خانواده شهدا را منتشر کرد و نوشت:

"جمعی از فرزندان و خانواده معظم شهدای سرافراز کشور، با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی:
خانواده و فرزندان شهدا پرچم‌های برافراشته تفکر و راه شهدا و نماینده فرهنگ، راه و سخن شهیدان هستند و همه ما در دولت و دیگر نهاد‌های حکومتی موظف هستیم راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

دولت نیز تلاش خواهد کرد همین مسیر نورانی را ادامه دهد و شما نمایندگان و خانواده شهدا حتماً عملکرد دولت را زیر نظر قرار دهید و هرجا دیدید که عملکرد یا اقدامی با راه و آرمان شهدا تطبیق ندارد، تذکر دهید.

بنده سفارش می‌کنم و شما هم پیگیر باشید تا با وزیر کشور که از وزرای کلیدی دولت است، جلسه داشته باشید تا ساز و کاری برای بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود در خانواده‌های شهدا بویژه در زمینه مسایلی نظیر موضوع زن و خانواده ایجاد شود.

حتماً برای ارتباط مستمر و منظم خانواده شهدا با دولت ساز و کاری ایجاد خواهیم کرد تا از نظرات و یاری شبکه عظیم و اثرگذار یادگاران شهدا بهره‌مند شویم.

دولت باید ارتباط منظمی با شبکه عظیم خانواده شهدا داشته باشد و از ظرفیت‌های خوبی که در بین آنان است، استفاده کند. باید به فرزندان شهدا میدان داده شود تا جوهره وجودی خود را که از والدین شهید خود به ارث برده‌اند، به منصه ظهور برسانند، همانگونه که امام راحل به پدران جوان شما میدان داد تا خودشان را نشان دهند.

تعدادی از فرزندان شهدای انقلاب اسلامی حاضر در این نشست نیز در سخنانی ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود تصریح کردند که انقلاب اسلامی با هدف تأسیس نظام توحیدی به پیروزی رسید که راه رسیدن به این نظام از مسیر عدالت‌خواهی می‌گذرد. در سال‌های گذشته قطار انقلاب در مسیر اصلی خود نبود، اما با پیروزی دولت سیزدهم این قطار به مسیر خود بازگشته و امید‌ها به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پررنگ‌تر از همیشه شده است."

پست رئیسی

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان تصاویری از جلسه مشورتی حقوقی شورای نگهبان منتشر کرد:

" جلسه مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان.

پژوهشکده شورای نگهبان

دستور:
طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی
طرح ساماندهی صنعت خودرو"

پست کدخدایی

در پی پیروزی ملی پوشان والیبال در جام قهرمانی آسیا، سیاسیون کشور پست‌هایی را منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

" تبریک به تیم جوان، پرانگیزه و پرتلاش والیبال ایران و سرمربی توانمند تیم ملی آقای بهروز عطایی که با اعتماد به نسل جدیدی از جوانان، این موفقیت ارزشمند را به دست آوردند. ⁣

به تمام شما سروقامتان ایرانی افتخار می‌کنیم."

پست قالیباف

علیرضا زاکانی، شهردار تهران:

" سلسله پیروزی‌های اخیر ایران در عرصه ورزش، نوید بخش آینده‌ای روشن برای ورزش ایران است. قهرمانی تیم والیبال ایران و صدرنشینی بر قله آسیا را به والیبالیست‌های عزیزمان و ملت شریف ایران تبریک عرض میکنم."

توئیت زاکانی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم:

" پیروزی‌های مقتدرانه و غرور‌انگیز تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، مایه مسرت مردم و یک افتخار ملی است. قهرمانی سروقامتان والیبال کشورمان در قاره آسیا را به قهرمانان عضو این تیم، جامعه والیبال، ورزش‌دوستان و عموم مردم شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم که با استمرار این پیروزی‌ها، زمینه درخشش بیش از پیش نام بلند ایران در مجامع ورزشی بین‌المللی و شادی و نشاط ملت ایران فراهم آید."

پست واعظی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار