بزرگترین رژه شناوری یگان های بسیج مردمی در آب‌های خلیج فارس برگزار شد

بزرگترین رژه یگان های شناوری بسیج مردمی صبح امروز در پهنه آبهای خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،همزمان با ۳۱ شهریور آغازهفته دفاع مقدس، بزرگترین رژه یگان‌های شناوری بسیج مردمی صبح چهارشنبه در پهنه آب‌های خلیج فارس و دریای عمان آغاز شد.

در این رزمایش بزرگ که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازماندهی و طراحی شده، ۶۵۰ فروند شناور در ۲ کلاس قایق و لنج شرکت دارند که به یاد جان فشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دست به یک پیمایش دریایی می‌زنند.


بیشتر بخوانید:


آغاز این مراسم از آب‌های در بندر مسافری شهید حقانی مرکز استان هرمزگان بوده و به‌طور همزمان یگان‌های آموزش دیده در شهرستان‌های ساحلی از جمله پارسیان، بندرلنگه، میناب، جاسک، قشم وکیش درحال انجام است که آب‌های این استان حال و هوای دوران جنگ به خود گرفته است.

دراین مراسم استاندار هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج دریایی، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از مسوولان حضور شرکت دارند.

اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان هم اعلام کرد بنادر مسافری شهید حقانی و ذاکری در بندرعباس و قشم تا ساعت 11:30 دقیقه امروز تعطیل است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.