رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در منطقه پردیس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر جاده ساحلی به سمت پل کابلی به علت نشت بنزین از شیلنگ کاربراتور با موفقیت مهار شدند.

او اطفاء حریق مغازه تجاری در اتوبان گلستان، ساختمان متروکه در منطقه گلستان خیابان حجت، نیزار در منطقه علی آباد، یک دستگاه پراید در منطقه لشکر آباد خیابان پیش آهنگی به علت نشت بنزین، ساختمان سازمان هلال احمر در منطقه امانیه به علت اتصال سیم برق کولر و کنتور برق مسکونی در منطقه ۱۰۰ دستگاه باهنر را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری با اشاره به تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و سمند در مسیر اتوبان کیانشهر بیان داشت: این حادثه منجر به مصدومیت راننده پژو شد، همچنین نیرو‌های عملیاتی در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در مسیر کوی پیروزی راننده خودرو را نجات و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مهار آتش سوزی‌های یک دستگاه پراید در منطقه کیانپارس خیابان میهن شرقی به علت اتصال سیم کشی خودرو، چرخ‌های عقب اتوبوس واحد شهری در منطقه پردیس جنب پمپ بنزین سیاحی، کنتور برق مسکونی در مناطق پردیس خیابان هستی و زیتون کارمندی و نجات راننده در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در منطقه امام شرقی بعد از راه بند ایثار از دیگر عملیات‌های آتش نشانی به شمار می‌روند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در خیابان کافی و سپیدار خیابان ۱۹، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.