آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با سبک و سیاق کرونایی

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه به صورت ترکیبی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر سارا مبارک ، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت :کلاس های درس ترم جدید آموزش دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه کلان منطقه چهار آزمایشی به صورت ترکیبی آغاز شده است.

مبارک ادامه داد: در این شیوه آموزشی دروس تئوری به‌صورت مجازی و دروس عملی، کارآموزی و کارورزی با حضور زمان‌بندی شده دانشجویان گروه‌های مختلف برگزار می شود.

او از برگزاری امتحانات پایانی به‌صورت حضوری نیز خبر داد و بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه‌ها، امتحانات پایان‌ترم در بازه زمانی بیشتر از حد معمول برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام واکسینه شدن ۹۵ درصد دانشجویان این دانشگاه تا تاریخ ۱۵ شهریور امسال از ممنوعیت حضور دانشجویانی خبر داد که واکسن خود را دریافت نکرده اند و از آن ها خواست برای شرکت در کلاس های حضوری هرچه سریع‌تر با هماهنگی مدیر آموزش نسب به تزریق واکسن اقدام کنند.

او افزود: آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ ، با توجه به وضعیت همه‌گیری کرونا، همزمان با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.