درخشش اثر تجربه گردانی بانوی مسجدسلیمانی در کشور

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از موفقیت مدیر دارالقرآن این شهرستان در دوره کشوری توانمندسازی مدیران خبر داد.

علی عیدی‌وندی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اثر تجربه گردانی ارسالی دارالقرآن امام علی (ع) این شهرستان در پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

او با بیان اینکه اثر مذکور از طرف زینب فرهادی، مدیر دارالقرآن امام علی (ع) به این دوره ارسال شده است، افزود: فیلم تجربه گردانی این بانوی مسجدسلیمانی موفق شد در جمع ۶ اثر برگزیده در آثار ارسالی از سراسر کشور قرار گیرد.

پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور با توجه به شرایط زیست بوم جدید و شیوع بیماری کووید ۱۹ که امکان برگزاری فعالیت را به صورت حضوری محدود کرده، به صورت مجازی در 3 روز متوالی از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه سال گذشته به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

محتوای این دوره شامل؛ سواد رسانه‌ای و لزوم استفاده و بهره مندی بیشتر از فضای مجازی در برنامه‌های مراکز دارالقرآن در زیست بوم جدید، تبیین چشم انداز، اهداف و برنامه‌های مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب و نگاهداشت دانش آموزان در مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب خیرین قرآنی برای ساخت دارالقرآن ها، معرفی خیرین دارالقرآن ساز و مراکز دارالقرآن خیرساز با همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و نحوه ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های همسو با دارالقرآن‌ها بودند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.