فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

عملیات های سپاه پاسداران تا ریشه کنی گروه های ضد انقلاب شمال عراق ادامه دارد

سردار پاکپور گفت: مرحله اول مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب انجام شد و به مقابله تا ریشه‌کنی آن‌ها در شمال عراق ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار سرتیپ محمد پاکپور امروز در همایش تجلیل از پیشمرگان کُرد مسلمان در سنندج اظهار داشت: دشمنان مرتب نسبت به تجهیز و پشتیبانی گروهک‌های ضد انقلاب در اقلیم اقدام کردند و این‌ها شروع به شیطنت کردند.

پاکپور  افزود: تیم‌های چند نفره این گروهک‌ها به داخل مرز نفوذ می‌کنند که با کار و تلاشی که صورت می‌گیرد آن‌ها هم ریشه کن می‌شوند.

او با یادآوری اینکه این گروهک‌ها در مناطق شمال عراق مقر و پایگاه ایجاد کرده‌اند که نسبت به این موضوع حساسیم و این را برنمی‌تابیم که آن‌ها با آرامش علیه کشور توطئه کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانایی‌های رزمی و نظامی یادآور شد: آمادگی ما برای هرگونه اقدام تهدید آمیز به حد اعلای خود رسیده و شرایط ما شرایط قبل نیست که برای یک سیم خاردار محتاج باشیم.

سردار پاکپور با بیان اینکه امروز ما تعیین می‌کنیم شرایط برگشت به برجام چگونه باشد اظهار داشت: امکانات و تجهیزات و نیرو‌هایی مسلح ما کاملا آماده است و دنیا نیز آن را درک کرده است.

او با یادآوری فرار آمریکا از افغانستان گفت: بزرگترین شکست دوران قرن اخیر آمریکا شکست افغانستان بودو شرایط آن‌ها به گونه‌ای شد که نیرو‌های خود را از بالگرد و از پشت بام به فرودگاه می‌بردند و به شکل خفت باری از افغانستان فرار کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: نظام حکومتی و ارتش دست پرورده آمریکا ظرف ۱۵ روز از هم پاشید بنابراین آمریکایی‌ها می‌دانند دیگر با ایران نمی‌توانند روبرو شوند.

او یادآور شد: رزمندگان پیر قدیمی که با ایثارگری خود ریشه امنیت را در منطقه پروراندند و فرزندان آن‌ها هم امروز تلاش می‌کنند مانع اهداف ضدانقلاب و استکبار جهانی شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: شرایط کشور بعد از پیروزی انقلاب در شرایطی بود که بسیاری از شهر‌های کردستان در اختیار عناصر ضد انقلاب قرار گرفت.

پاکپور افزود: کودتای نوژه، قائله ترکمن صحرا، خلق عرب و قائله جنگل همه قبل از جنگ بود و هنوز این توطئه‌ها به ثمر ننشسته بود استکبار صدام را جلو انداخت.

او اضافه کرد: سپاه در کردستان خود را آماده کرد و از این منطقه به منطقه عملیاتی جنوب رفت، اما حجم و ساختار تجهیزات سپاه برای مقابله با آن ارتش متجاوز مناسب نبود.

فرمانده زمینی سپاه پاسداران گفت: توانستیم با رهبری مثال زدنی امام راحل حرکت آفندی و پیشروی ارتش عراق را سد کنیم.

سردار پاکپور یادآور شد: بزرگترین تدبیر تاریخی امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود و پیاده نظامی اصلی ما در دفاع مقدس بسیجیان ما بودند.

عملیات های سپاه پاسداران تا ریشه کنی گروه های ضد انقلاب شمال عراق ادامه دارد

دفاع مقدس ایران را قدرت تعیین کننده در جهان کرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این آیین گفت: دفاع مقدس وزن سیاسی انقلابی ایران در جهان را بالا برد و کشور ما را قدرت تعیین کننده در جهان کرد.

سردار سیدصادق حسینی اظهار داشت: پیروزی بر ارتش متجاوز تنها غلبه بر یک ارتش خارجی نبود بلکه غلبه بر استکبار جهانی و پیروزی حق بر باطل، تحقق وعده‌های الهی و اثبات رهبری امام راحل بود.

او تاکید کرد: رهبری امام خمینی (ره)، پایمردی ملت شریف ایران و رزمندگان مومن انقلابی مجموعه‌ای قوی متحد و مومن را تشکیل داد که پیروزی حاصل آن بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب و شیطنت‌های گروهک‌ها شاهد رزم و جهاد و اراده عزیزان در تشکیل پیشمرگان کرد مسلمان بودیم خطاب به پیشمرگان ادامه داد: مبارزه آگاهانه، جهادی و انقلابی شما مردان علیه گروهک‌ها در تاریخ ایران زمین باقی می‌ماند و رزم شما سلحشوران قطعه‌ای از تاریخ دفاع مقدس شده و آیندگان آن را مورد توجه قرار می‌دهند.

سردار حسینی اضافه کرد: در دورانی که دشمنان تلاش می‌کردند انقلاب را نابود و کشور را تجزیه کنند شما پیشمرگان کرد مسلمانان را تشکیل و با مجاهدت و گذشت از جان و مال خود از شرف و حریت و آزادگی دفاع کردید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: شما عامل افتخار و قدرت نظام جمهوری اسلامی بودید و امیدواریم در ادامه مسیر نورانی شهدا بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

یکی از فرزندان شهدا نیز در این آیین گفت: حضور مهاجرین و اینکه جان خود را سپر کردند تا مردم این خطه را از دست این متجاوزان و فاسدان در اوایل انقلاب نجات دهند بسیار ارزشمند است و نباید فراموش شود.

محمود الله‌مرادی افزود: ضد انقلاب فاسد که پرچم دفاع از کرد را به دست گرفته بود آن زمان حتی چشمش به دنبال ناموس مردم بود.

او ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی جزو مقتدرترین نظام‌های دنیا است و ما در این مسیر نه به سلاح بلکه به ایمان خود متکی هستیم.

همایش تجلیل از پیشمرگان کُرد مسلمان روز چهارشنبه با حضور سردار پاکپور فرمانده زمینی سپاه، سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه آذربایجان غربی و سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف کرمانشاه و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مرکز بزرگ اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.