معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان در جلسه تعاملی با تعدادی از مدیران سازمان های مردم نهاد زاهدان نقش این سازمان ها را در کاهش آسيب هاي اجتماعي بسیار موثر دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت سمن‌ها در سطح جامعه اظهار داشت: اهمیت سازمان‌های مردم نهاد به دلیل کارکردی که دارند روز به روز بیشتر می‌شود و با تعاملی که با مردم دارند می‌توانند در قانون پذیری اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: این سازمان ها، چون وابسته به هیچ ارگان دولتی نبوده و برگرفته از بطن جامعه می‌باشند در بسیاری از فعالیت‌ها و به خصوص در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه موفق خواهند بود.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:سازمان‌های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و با تعاملی که با مردم ایجاد می‌کنند، می‌توانند در قانون پذیری اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به انواع آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه یادآور شد: تعامل پلیس با سمن‌ها یکی از راه‌های آسیب شناسی جرایم است که با عملکرد خوب می‌توان در کاهش آن‌ها گام بلندی برداشت.

معاون اجتماعی پلیس استان در خاتمه خاطر نشان کرد: در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه هدف ما باید بیشتر جوانان و نوجوانان باشند تا با آگاهی بخشی به آن‌ها در خصوص انواع آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌ها لازم برای در امان ماندن از این آسیب‌ها نقش مهمی در ارتقاء امنیت جامعه ایفا کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار