مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد؛

افتتاح ۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ایلام

شنبه زاده از افتتاح سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در هفته گردشگری در استان ایلام خبر داد.

عبدالمالک شنبه‌زاده،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  گفت: سه دفترخدمات مسافرتی و گردشکری شامل گشت آرینا ایلام، همسفران زاگرس و کویسان سفربا اعتباری به مبلغ ۵/۲ میلیارد ریال (دویست و پنجاه میلیون تومان) توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: با بهره‌برداری از این سه طرح برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال در استان ایجاد می‌شود.

شنبه‌زاده با اشاره به فعالیت گسترده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان بیان کرد : این اقدام جهت توسعه گردشگری و رونق سفر‌های داخلی و خارجی به استان انجام می‌شود و ما امیدواریم که مورد استقبال دوست‌داران گردشگری و فعالان این عرصه قرار گیرد.

او با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی با ارائه اطلاعات و فراهم کردن زمینه سفر، نقش تسهیل کننده‌ای در صنعت گردشگری دارند، اضافه کرد: راه‌اندازی این دفاتر در استان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ سفر بین مردم، افزایش گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصادی دارد.

شنبه زاده تصریح کرد: تاکنون ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند و امیدواریم با افزایش تعداد دفاتر خدمات مسافرتی در این استان و بهره‌برداری بهینه از جاذبه‌های گردشگری، صنعت گردشگری استان ایلام بیش از پیش رونق پیدا کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.