مسابقات والیبال باشگاه‌های بانوان آسیا؛

علیخانی: میزبانی تایلندی‌ها در سطح مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا نیست/ اکثر بازیکنان شب‌ها گرسنه می‌خوابند

پاسور تیم والیبال بانوان سایپا در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شرایط میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

شبنم علیخانی پاسور تیم والیبال بانوان سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال بانوان سایپا پیش از آغاز مسابقات باشگاه‌های بانوان آسیا اظهار داشت: بعد از اردوی‌های تیم ملی حدود یک ماه استراحت کردیم. تنها ۲۵ روز برای حضور در این مسابقات تمرین کرده ایم. در جریان تمرینات هم بازیکنانی را داشتیم که به کرونا مبتلا شدند و همین موضوع شرایط را برای ما سخت کرد، اما با تمام مشکلات و شرایط سختی که داشتیم به همراه همه بازیکنان سخت تمرین کردیم تا به مرز آمادگی و  هماهنگی مناسب برسیم. همه بازیکنان با هم، هم قسم شده ایم تا بتوانیم در این دوره از رقابت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم چرا که سختی‌های زیادی را برای حضور در این بازی‌ها تحمل کرده ایم.

تایلند شرایط سختی را برای این دوره از مسابقات گذاشته است

علیخانی در خصوص میزبانی تایلندی‌ها در این دوره از رقابت‌ها و با اشاره به قوانین سخت گیرانه تایلند برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تایلندی‌ها شرایط بسیار سختی را برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اعمال کرده اند. از زمان ورود به تایلند با شرایط بسیار سختی مواجه شدیم، حتی ما از یک اتاق به اتاق دیگری نمی‌توانیم برویم و برای تحویل غذا و وسایل هم باید ماسک بزنیم. ماسک نزدن در این مورد به منزله رعایت نکردن مقررات محسوب می‌شود و در لحظه این موضوع به مسئولان برگزاری مسابقات گزارش داده می‌شود. به هیچ کدام از تیم‌ها سالن بدنسازی نداده اند و علی رغم اینکه ما چند روز زود‌تر به محل برگزاری مسابقات رسیدیم و نیاز به تمرینات بدنسازی داشتیم متاسفانه اعلام کردند سالن بدنسازی در اختیار تیم‌ها قرار داده نخواهد شد.

اکثر بازیکنان شب‌ها گرسنه می‌خوابند

پاسور تیم والیبال سایپا با اشاره به شرایط بد غذایی در تایلند عنوان کرد: شرایط غذایی مناسبی تا امروز نداشته ایم. به دلیل طعم غذا‌های تایلند نمی‌توانیم از این غذا‌ها استفاده کنیم علاوه بر طعم خاص حجم غذا‌ها هم بسیار کم است. اکثر بازیکنان به دلیل شرایط بد غذایی تایلند گرسنه می‌خوابند. برخی از بازیکنان دستگاه‌های شخصی آوردند و اینجا آشپزی می‌کنند همچنین تعداد دیگری از بازیکنان از کنسرو‌هایی که از ایران با خود به تایلند آورده اند  استفاده می‌کنند. فکر نکنم این موضوع جوابگوی تیم باشد. ما بابت تغذیه هرچه به تایلندی‌ها اعتراض می‌کنیم با کلمه نه مواجه می‌شویم. در واقع می‌گویند شرایط همین است و تغییر نمی‌کند.

کار سختی برای صعود به جمع ۴ تیم برتر داریم 

علیخانی با بیان اینکه تیم والیبال بانوان سایپا در این دوره از رقابت‌ها کار بسیار سختی دارد گفت: همه کارشناسان معتقدند به دلیل حضور نداشتن چین، ژاپن و کره در این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا سطح مسابقات پایین خواهد بود و انتظار دارند که در جایگاه اول این رقابت‌ها قرار بگیریم. اگر بخواهیم واقع بینانه به مسابقات نگاه کنیم با وجود ۷ تیمی که در این مسابقات حضور دارند کار بسیار سختی داریم. به دلیل اینکه اکثر تیم‌ها در فصل جدید بازیکن خارجی گرفته و با تمام قوا پا به این مسابقات گذاشته اند. قطعا سطح مسابقات بالا خواهد بود. ما تلاش  می‌کنیم تا از گروه خود صعود کنیم و در مرحله بعد هم با یک برد در بین ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم. جایگاه ما در مرحله گروهی بسیار حائز اهمیت است چرا که تعیین کننده بازی‌های مرحله بعد خواهد بود. هیچ چیز غیر ممکن نیست. کار بسیار سختی داریم، اما تلاش می کنیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار