معاون استاندارسیستان و بلوچستان :

کارخانه لبنیات زهک جهت تامین نیاز بازار و صادرات احیا می‌شود

زنگنه گفت: کارخانه تولید انواع لبنیات در شهرستان زهک برای اشتغالزایی جوانان، تامین نیاز بازار، صادرات و بهبود معیشت دامداران احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: کارخانه تولید انواع لبنیات در شهرستان زهک با توجه به نقش مهم واحد تولیدی در اشتغال زایی برای جوانان، تامین نیاز بازار، صادرات و بهبود معیشت دامداران احیا می‌شود.

 زنگنه  افزود: واحد تولید لبنیات سیستان سال‌ها پیش در ناحیه اقتصادی شهرستان زهک فعالیت خود را آغاز کرد و پس از مدتی به دلایلی دچار برخی مشکلات و راکد گردید که با پیگیری‌های بعمل آمده، رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت و احیای مجدد  کارخانه لبنیات  برای تعداد قابل توجهی از جوانان استان اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل فعالیت یک واحد تولیدی تکمیل زنجیره آن بخش است که با توجه به وجود فعالیت دامداران در سیستان احیای این کارخانه می‌تواند زنجیره تولید لبنیات را در استان تکمیل کند و در صورت داشتن عملکردی خوب می‌تواند؛ علاوه بر بازار‌های داخلی بازار کشور‌های همسایه را هم در اختیار بگیرد که خود سبب ورود ارز به کشور می‌شود لذا این موضوع اهمیت احیای آن را بیشتر می‌کند.

زنگنه افزود: واحد تولید لبنیات سیستان بر اساس برآورد انجام شده برای دریافت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به یکی از بانک‌های عامل معرفی شد که با توجه به نگاه مثبت بانک به این پروژه قرار است تسهیلات لازم در کمترین زمان ممکن با سود چهار درصد تامین و جهت بازسازی و تکمیل خط تولید به این واحد تولیدی پرداخت شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار