پوستر اینفوگرافی تنوع زیستی و جانوری البرز در فضای مجازی

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: همزمان با آغاز هفته جهانی حیات وحش پوستر اینفوگرافی تنوع زیستی و جانوری این استان در فضای مجازی منتشرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردین حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: همزمان با آغاز هفته جهانی حیات وحش (۹ مهر) و در آستانه روز جهانی حفاظت از حیوانات (۱۲ مهر) چهار پوستر اینفوگرافی تنوع زیستی و جانوری این استان در فضای مجازی برای علاقه‌مندان منتشر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز  افزود: این ۴ پوستر شامل پوستر اینفوگرافی پلنگ ایرانی بعنوان یکی از گونه‌های شاخص استان البرز، پوستر اینفوگرافی تعارض بین گوشتخواران بزرگ جثه (مانند خرس قهوه ای) و جوامع محلی با هدف آموزش نحوه کاهش تعارضات در روستا‌ها و زمین‌های کشاورزی و اماکن گردشگری این استان است.

او گفت: همچنین پوستر خزندگان استان و پوستر اینفوگرافی گونه‌های شاخص جانوری و گیاهی این استان با همکاری کارشناسان حیات وحش و هنرمندان گرافیست تهیه و منتشر شده است.

حکیمی افزود: همچنین تعداد بسیار زیادی از این پوستر‌ها با هدف توزیع بین آحاد جامعه و دانش آموزان و علاقمندان در ابعاد پوستری چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام /ر.ن

برچسب ها: پوسترها ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.