همه وظیفه داریم برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم

جانباز۷۰% دفاع مقدس گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان تاریخ انقلاب و نظام را تحریف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حاج نورعلی غریبی جانباز۷۰% دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد امام علی (ع) اراک گفت: امروز همه وظیفه داریم در جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم و اجازه ندهیم دشمنان تاریخ انقلاب و نظام را تحریف کنند، زیرا این مهم باعث دلسردی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود.

غریبی افزود: هفته دفاع مقدس تجلی روحیه ایثار، شهادت طلبی، حق خواهی و ظلم ستیزی است ورزمندگان و شهدا در جنگ تحمیلی ثابت کردند و نشان دادند که با تکیه بر ظرفیت‌های داخل، نیروی ایمان و روحیه جهادی می‌توان از موانع و مشکلات عبور کرد.

او اضافه کرد: در زمان جنگ با تکیه بر توان داخلی و نیروی ایمان توانستیم در برابر رژیم بعثی که توسط چند کشور پشتیبانی می‌شد مقابله کنیم و پیروز میدان باشیم و امروز هم باید با الهام گرفتن از دفاع مقدس و تکیه بر توان نیروی جوان، متخصص و متعهد در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان پیروز شویم.

جانباز۷۰% دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان همه توان خود را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفتند تا ایران نوپا را از بین ببرند و هشت سال دفاع مقدس روز‌هایی بود که جوانان این کشور دلسوزانه با بینش و آگاهانه فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج دادند.

او تصریح کرد: جوان بسیجی اراده کرد روی مین برود و اینگونه نیست که امروز برخی که غرق زرق و برق دنیا هستند می‌گویند جوانی که روی مین رفت نا آگاهانه بوده و درک نداشته است.

در پایان مراسم بسیجیان پایگاه مسجد امام علی (ع) اراک از زحمات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.