معاون اجتماعی پلیس سیستان وبلوچستان خبرداد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تعامل مستمر پلیس و بهزیستی

رحیمی در جلسه تعاملی با معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی، بر لزوم تعامل مستمر پلیس و اداره بهزیستی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح سیستان وبلوچستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: افزایش تعامل این ۲ سازمان و اجرای کار‌های تحقیقاتی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی مشترک ویژه اقشار مختلف اجتماعی می‌تواند در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش وقوع جرائم در سطح استان کمک کند.

معاون اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی رنجیره وار به هم متصل هستند به طوری که هر آسیب، آسیب دیگری را به وجود می‌آورد و اقدامات این ۲ سامان در مبارزه با این آسیب‌ها باید به گونه‌ای باشد که به دور از موازی کاری اقدامات صورت گرفته توسط هر سازمان مکمل اقدامات سازمان دیگر باشند.
سرهنگ رحیمی در ادامه افزود: لازم است آسیب‌های اجتماعی را در سطح استان اولویت‌بندی و با توجه به فراوانی، آن‌ها را غربالگری کرد و برای کاهش آن‌ها برنامه ریزی کرد.
در ادامه سرکار خانم نادری معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان با بیان اینکه مجموعه بهزیستی در سال جدید بیش از گذشته بر تعامل و همکاری تأکید دارد، افزود: براساس تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در سال جدید بنای فعالیت‌های خود را بر تعامل نزدیک‌تر با دستگاه‌ها گذاشته‌ایم تا بتوانیم خدمات بیشتری را به جامعه هدف و دیگر عموم جامعه ارائه دهیم.
وی در ادامه گفت: بهزیستی آمادگی دارد تا برای حل مشکلات اجتماعی با تمام امکانات با نیروی انتظامی استان همکاری و مساعدت داشته و با تمام ظرفیت در خدمت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قرار گیرد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به همکاری‎های مثبتی که در سال‎های اخیر در حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی و بهزیستی استان اتفاق افتاده، بیان کرد: احداث پایگاه‎های اورژانس اجتماعی در مناطق آسیب‌زا و پرخطر به منظور افزایش آرامش و رفاه اجتماعی بیشتر در جامعه از جمله این تعاملات مثبت بود که نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار