کریمی در صحن علنی؛

انتشار اخبار توهین من به فرهنگیان کذب است

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به انتشار اخباری کذب به نقل از او مبنی بر توهین به فرهنگیان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، اظهار کرد: در روز‌هایی که در حوزه انتخابیه بودیم مطلبی که حاوی برخی الفاظ توهین آمیز نسبت به فرهنگیان بود به نقل از بنده به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد؛البته از همان ابتدای اطلاع از این قضیه تکذیبیه منتشر شد و با توجه به مواضع شفاف بنده در حمایت از فرهنگیان عزیز این اقدام تخریبی و تحریک کننده در آستانه سال تحصیلی و شروع مهر تا حد زیادی خنثی شد.

کریمی ادامه داد: عزیزان فرهنگی من را مورد لطف قرار دادند و طبق بررسی پلیس فتا این خبر کذب در ابتدا در رسانه‌های خارج کشور منتشر شده و سپس در گروه‌های فرهنگیان داخل کشور باز نشر شده است.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: لازم است در اجرای ماده ۱۱ بند ۲۰ آئین نامه داخلی  مجلس کار مناسبی  در جهت دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان برای حمایت از این اقدامات تخریبی انجام شود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید در انتخاب مدیران و مسئولان تسریع داشته باشد، زیرا  هنوز شاهد تاخیر در انتخاب مدیران در دولت هستیم و هنوز مدیران بدون انگیزه و توان لازم  در حال فعالیت هستند که باعث شده در کار‌ها اختلال ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی ایران
۰۳:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
درک و شعور که نباشه زبان دراز هم که باشه بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
بنده خدا نگفته .
Iran (Islamic Republic of)
خدادادکولیوند
۱۴:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
آقای دکتر کریمی بازنشستگان هیچی امامعلی که شمارابه اینجارسونده باچه فرهنگ وادبی به آنها توهین میکنی مردم غیوراراک نماینده بافرهنگ شهرتون رابشناسیدکه خودشان حقوق نجومی میگیرنداشکال ندارن امابقشرزحمتکش معلم بازنشسته باکمال اهانت میکند
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۳:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
برای سرزمینم متاسفم حقیری وفقیر فکری و دور از خرد
Iran (Islamic Republic of)
یاسین محمدی نیا
۱۸:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
جای بسی تاسف و شرمندگی است
کسی که به آموزگار خود عزت ننهد به پدر و مادر خود هم احترام قائل نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی نجاتی
۱۵:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
همین معلم بودند تورا آدم گردن وبه تو رای دادند جو تو زیاد شده معلمان را پرو خطاب می کنی بازنَشتها سی سال خدمت کرده‌اند صادقانه امروز منتظر مانند تو هستند ببینند چند درصد حقوقشان اضافه می شود تا آنقدر جلو عروس داماد شرمنده نشوند دیشب نوه من ازمن شیر وکیل می خواست در یخچال‌من وجود نداشت گفت شما چرا هیچی ندارید جرات نمی کنم نوه خود را بیرون ببرم نکند چیزی از من بخواهد نتوانم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۲۰:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
گرچه سلام،سلامتی میاره؛ولی لیاقت امثال جنابعالی نیست؛به چه حقی از تریبون مقدس قوه مقننه به جامعه معلمین هتک نموده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
صحیح است صحیح است
آخرین اخبار