عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

امیدوارم کمالوند در نفت مسجد سلیمان بماند/ نداشتن فیزیوتراپ و پزشک باعث شرمندگی ما است

نظری گفت: عصر امروز کمالوند با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کنند؛ امیدوارم مشکلات برطرف شوند تا او به کارش در تیم ادامه دهد.

 بیژن دانش، عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاضر نشدن فراز کمالوند در تمرینات این تیم اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه در تهران حضور دارد و قرار است عصر امروز با کمالوند مذاکره کند تا تکلیف همکاری او با نفت مسجد سلیمان مشخص شود. دیگر نباید فرصت را از دست بدهیم.  

دانش در واکنش به این که گفته می‌شود ناراحتی کمالوند به خاطر امکانات ضعیف باشگاه نفت مسجد سلیمان است گفت: تا جایی که من می‌دانم، مدیرعامل باشگاه تمام امکانات را برای تیم فراهم کرده است و حتی اردویی که قرار بود در احمدآباد مستوفی برگزار شود را به یکی از کمپ‌های خوب پایتخت منتقل کرد. نظری به عنوان مدیرعامل پیگیر مشکلات باشگاه است و تا جایی که در توانش بوده، سعی کرده است شرایط خوبی برای تیم فراهم کند. فکر می‌کنم ناراحتی کمالوند بیشتر به خاطر جذب نشدن یک یا ۲ بازیکن مد نظرش باشد. من به او گفتم باید با هم تعامل کنیم و با مشکلات کنار بیاییم. کمالوند هم با حرف من موافقت کرد. به هر حال تیم‌های نفتی دچار مشکلات زیادی هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره نبود پزشک و فیزیوتراپ در تیم نفت مسجد سلیمان گفت: این مسائل باید قبل از این که تیم به اردوی تهران اعزام شود، برطرف می‌شدند. مدیر اجرایی باشگاه باید پیگیر این قضایا باشد. وقتی می‌بینیم چنین کمبود‌هایی وجود دارند و سرمربی تیم می‌گوید در تمرین یک پزشک و فیزیوتراپ حضور ندارند، شرمنده و ناراحت می‌شویم. به مسئولان مربوطه در باشگاه تذکرات لازم را داده ایم و آن‌ها هم پیگیر برطرف کردن این مشکلات هستند.


بیشتر بخوانید


او در واکنش به نام‌هایی که برای جایگزینی کمالوند مطرح شده اند، گفت: تمرکز ما معطوف به ادامه همکاری با کمالوند است. امروز با کمالوند جلسه برگزار می‌شود و امیدوارم که مشکلات برطرف شوند و او به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار