در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نامه رئیس فراکسیون ورزش مجلس به وزیر صمت درباره حل مشکلات باشگاه تراکتور تبریز

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: نامه‌ای برای فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ارسال کردم تا به مشکلات باشگاه تراکتور رسیدگی کند.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات و حواشی پیش آمده برای باشگاه تراکتور تبریز گفت: روز یکشنبه این هفته نامه‌ای برای فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ارسال کردم تا به مشکلات این باشگاه رسیدگی کند؛ چراکه این تیم، مردمی است و مسئولیت اجتماعی نسبت به آن وجود دارد.

وی ادامه داد: صنایع کشور در برابر مردم به دلیل مسئولیت اجتماعی رسالت‌هایی دارند. مس کرمان یا مس رفسنجان در این راستا هزینه می‌کنند اما چرا نباید در تبریز این اتفاق بیفتد؟ در این نامه از وزیر صمت خواسته نشده که تراکتورسازی به دولت بازگردد، بلکه با یادآوری مسئولیت‌های اجتماعی، اظهار شد صنایع بخشی از درآمدشان را در مسائل فرهنگی و ورزشی هزینه کنند.

۱۳ شهریور ماه امسال باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد تمام فعالیت‌های خود را تا اطلاع بعدی تعطیل می‌کند، اما از سه شنبه  ۱۶ شهریور جمشید نظمی، مدیر این باشگاه خبر داد که تراکتورسازی تمرینات خود را از سز می‌گیرد. حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در نشست علنی ۲۱ شهریور ماه بیان کرد جلساتی با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان بخش خصوصی برای حل مشکلات و حواشی تراکتور سازی تبریز برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
باشگاه داری شده کار نمایندگان !؟
خدا بداد برسد کاشکی بجای درس فوتبال محله را کار میکردیم
آخرین اخبار