انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد لاهیجان و شهرداری بندر کیاشهر

تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و شهرداری بندر کیاشهر منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های طرفین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و شهرداری بندر کیاشهر تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی منعقد کردند.

این تفاهم‌نامه بین آقایان مجید عاشوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مرتضی عاطفی، شهردار بندر کیاشهر منعقد شد.

استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شهرداری به منظور برطرف نمودن نیاز‌های متقابل موضوع این تفاهم‌نامه همکاری محسوب می‌شود.

ایجاد چارچوب مناسب به منظور انجام همکاری‌های آموزشی پژوهشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر اهدافی است که با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد لاهیجان و شهرداری بندر کیاشهر دنبال می‌شود.

همچنین برنامه‌ریزی برای معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از توان علمی و فناوری دانشگاه برای توسعه عمران شهری، توسعه صنعت گردشگری، هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور فرهنگ‌سازی، ترویج شیوه‌های زندگی سالم، ارتقای دانش شهروندی، هدایت پروژه‌های اولویت‌دار در قالب فناوری‌های نوین و دانش بنیان در راستای توسعه شهری و شهر الکترونیکی هوشمند از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌آید.

دو طرف انتظار دارند با تعمیق این ارتباطات اهدافی همچون حمایت و مشارکت فعال در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، جشنواره‌های بومی و محلی و ورزش‌های ساحلی با توجه به توانمندی‌های طرفین محقق شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.