توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در رشت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص)از توزیع بیش از۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز‌های پایانی ماه صفر در رشت خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجتبی عبداللهی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) گفت: بسیج همواره در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و هست و علاوه بر فعالیت حفاظتی و حراستی از آرمان‌های انقلاب و نظام فعالیت‌های گسترده‌ای در مواقع ضروری جامعه دارد.

او با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس، بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و نمازگزاران تهیه و توزیع می‌شود، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز‌های پایانی ماه صفر بیش'از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) گفت: روغن، گوشت و مرغ، چای، و برنج و بسته‌های خشکبار از جمله اقلام بسته‌های معیشتی است.

مجتبی عبداللهی افزود: علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، خانواده‌های نیازمند و دارای مشکلات اساسی شناسایی و با بازدید توسط رابطین از منازل این خانواده ها، برای رفع معضلات و مسئله آن خانواده‌ها چاره اندیشی می‌شود.

او به اعطای وام به جوانان بیکار این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: خانواده‌های که جوان بیکار داشتند شناسایی و با فرا گیری آموزش‌ها و مهارت آموزی در حوزه‌های مختلف وارد بازار کار شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) افزود: با اعطای وام ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به این خانواده ها، با ایجاد یک شغل یا کارگاه‌های تولیدی زمینه اشتغالشان فراهم و با افزایش در آمد، بی نیاز شدند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه طرح شناسایی مشکلات در خانواده‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج در حال پیگیری است، تصریح کرد: با همت بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان و با همکاری دیگر فعالان این عرصه در کنار هم در تلاش هستیم که دغدغه‌های معیشتی مردم حل شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.