آخرین آمار کرونا در ایران؛ مرگ ۲۱۶ بیمار دیگر در یک روز

در شبانه روز گذشته، ۲۱۶ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۱۴ مهر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۰۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۴۵۸ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۱۵۳ هزار و ۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۵۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۲ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق واکسن کرونا در ایران از مرز ۶۰ میلیون دُز گذشت

طبق آمار تا کنون ۴۲ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۷ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۷۲۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند؛ براین اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۰ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۹۴۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۹۸ شهر در وضع نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضع زرد و ۵۸ شهر در وضع آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
به مریضان رمدسیور و سموم دیگر ندهید تا آمار کم شود
آخرین اخبار