مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز برگزار می‌شود

رییس هیات سوارکاری خوزستان از برگزاری مسابقات قهرمانی کورس کشوری در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی کورس کشور از اواخر آذرماه امسال آغاز و به مدت هشت هفته ادامه خواهد داشت و در صورتی که شرایط مناسب باشد تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز از ستاد استانی کرونا این رقابت‌ها با حضور تماشاگر و رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

او افزود: پیش از شروع پاندمی کرونا، این مسابقات با شور و هیجان خاصی برگزار می‌شد و استقبال بسیار خوبی از مسابقات به عمل می‌آمد که امیدواریم با ریشه کنی کرونا بار دیگر شاهد استقبال علاقه‌مندان از مسابقات سوارکاری باشیم.

برون بیان داشت: مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب  با رعایت اصول بهداشتی، آذرماه در شهرستان شوشتر که یکی از قطب‌های پرورش اسب اصیل عرب در کشور است برگزار می‌شود و در بهمن ماه امسال میزبان مسابقات اسب‌های عرب وارداتی قهرمانی کشور (ایکائو) در اهواز هستیم همچنین ۲ مسابقه استقامت قهرمانی کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود که احتمالا اهواز میزبان این رقابت‌ها است. 

رییس هیات سوارکاری خوزستان ادامه داد: در خوزستان حدود هفت هزار راس اسب اصیل وجود دارد و از اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم در برگزاری این مسابقات همچون گذشته ما را یاری کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.